پشتیبانی و خدمات پس از فروش

ممکن است بعضا تصور شود بهره برداری از یک پروژه و یا فروش و تحویل یک محصول نقطه پایان همکاری با مشتری است حال آنکه در شرکت الکتروویژن دید ما به این مقوله به عنوان شروع تعهدی تازه است.

علی رغم رعایت بالاترین استاندارهای بین المللی ،تامین و بکارگیری تجهیزات با کیفیت از برندهای معتبر، پس از بهره برداری از پروژه ای همچون سالن همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و … یا فروش  تجهیزات و در طول سالیان استفاده امکان پیش آمد مشکل و یا نقص فنی مسله ای غیر  قابل انکار است. همچنین ممکن است اپراتورهای سالن به هر دلیل نیازمند پشتیبانی در ارتباط با سیستم های نصب شده بوده و به عنوان مثال  پیش از برگزاری جلسه ای مهم به کمک نفرات متخصص جهت حصول اطمینان از عملکرد و تنظیمات صحیح تجهیزات احساس نیاز نمایند.

 در تمامی این موارد تیم پشتیبانی الکتروویژن  همراه شما بوده و با در اختیار داشتن پرسنل کارآزموده و تعمیرگاه تخصصی مجهز به تکنولوژی روز، نسبت به ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان خود اقدام می نماید، آنچه موجب ثبت نامی ماندگار برای مجموعه ما در کنار آسودگی خاطر و جلب رضایت کارفرمایان است نه تنها عملکرد سطح بالا در زمینه فعالیت های شرکت، بلکه پشتیبانی کارآمد تمامی این فعالیت ها است.

به طور کلی میتوان خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت الکتروویژن را به شکل زیر دسته بندی نمود:

۱.ارائه پشتیبانی اطلاعاتی و فنی(حضوری) پس از بهره برداری از پروژه ها.

۲.ارائه خدمات پس از فروش کلیه تجهیزات نصب شده در پروژه ها.

۳.ارایه خدمات تعمیر و نگهداری سیستم های صوت، تصویر و نورپردازی به کمک تعمیرگاه حرفه ای و پرسنل متخصص.