تجهیز سالن همایش دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی


  • طراحی و اجرا : شرکت الکتروویژن
  • کارفرما : دانشگاه شهید بهشتی
  • ظرفیت سالن : ۳۱۷ نفر
عملیات انجام شده
  • صوت حرفه ای

  • پخش تصویر

  • ضبط تصویر

  • نور تخصصی

  • روشنایی عمومی

  • دکوراسیون داخلی

  • آکوستیک

  • مبلمان

در سال ۱۳۴۵ دانشگاه ملی (شهید بهشتی) به منظور توسعه در رشته های مختلف علوم و بسط دانش با تاسیس دو رشته فوق لیسانس حقوق جزا و مشاوران اداری گام موثر دیگری در جهت گسترش و تعمیم فعالیت های آموزشی کشور برداشت. هم اکنون دانشکده حقوق شهید بهشتی یکی از دانشکده های برتر در زمینه رشته حقوق، در کشور می باشد. این دانشگاه از نظر علمی در زمینه حقوق در سطح بالایی بوده و اساتید و دانشجویان این دانشکده در زمره حقوقدانان تراز اول کشور هستند.

نور تخصصی سالن همایش دانشکده حقوقجزئیات عملیات طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق در بخش الکتریکال:

تجهیز سالن همایش دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی به طور کامل به شرکت الکتروویژن محول گردید. لذا با توجه به خام بودن سالن نیاز بود علاوه بر سیستمهای صوت و تصویری دکوراسیون داخلی سالن نیز برای این پروژه طراحی و اجرا گردد. سیستم صوت سالن همایش با بلندگوهای قدرتمند و خوش صدای ZX5 Electrovoice نصب شده در طرفین سن تجهیز گردید. قدرت و شفافیت صدای این بلندگوها به حدی است که در همراهی با دو ساب ووفر  Dynacord پوششی سراسری را ایجاد نموده و سالن همایش را از نصب هر بلندگو دیگر در سایر نقاط بی نیاز ساخته است همچنین جهت مانیتور سن از بلندگوهای اکتیو Electrovoice استفاده گردید.

میکسر و آمپلی فایرهایی با کیفیت از برند دایناکورد در اتاق فرمان وظیفه مدیریت صوت و تامین قدرت بلندگوها را بر عهده دارند. صدای سخنرانان و  ادوات موسیقی که ممکن است روی سن اجرا داشته باشند توسط میکروفونهایی با وضوح و شفافیت بی نظیر از برند Electrovoice برداشت می گردند. علاوه بر موراد فوق سیستم ترجمه همزمانی با قابلیت ترجمه ۳ زبان مختلف برای این سالن همایش در نظر گرفته شد.

“طراحی خاص و چشم نواز  این سالن  همایش  موجب گردیده  نفرات به محض  ورود حس کنند وارد محیطی حرفه ای شده اند”
تجهیزات ضبط و پخش تصاویر سالن همایش با محصولات Panasonic و Datavideo مجهز گردیده است. خروجی این تجهیزات در زمینه سیستم تصویر سالن تجربه ای بی نظیر را برای حضار خواهد ساخت. پروژکتورهای Teclumen وظیفه تامین نور و جلوه  های نوری مورد نیاز سن سالن را برعهده داشته و از این نظر سالن همایش دانشگاه حقوق به سیستم نور تخصصی حرفه ای مجهز گردیده است. این پروژکتورها در فضاهایی از پیش تعیین شده و مخصوص  نزدیک سن بر روی دیوار و سقف نصب شده اند.

جزئیات عملیات طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر در بخش معماری:

در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی سالن طرحی شکیل و گرم ارائه و پیاده سازی شد. در دیوارها و سقف سالن پنل های دکوراتیو با شکست های خاص نصب گردیدند این نحوه اجرا علاوه بر ایجاد زیبایی (به خصوص با توجه به نصب نور مخفی در زیر این قسمت ها) باعث می گردد تا حد ممکن بازتاب صوت در سالن همایش کنترل شده باشد. برای برگزاری مراسمات خاص پرده های اکران بغل رو برای سن نصب گردید و همچون تمامی پروژه های مشابه برای این سالن نیز صندلی و موکت از جنسی انتخاب و نصب گردید که به مرور زمان و در سالیان استفاده حداقل میزان سایش و خرابی را داشته باشند. اتمسفر این سالن پس از پایان عملیات اجرا به گونه ایست که به محض ورود به سالن افراد حس می کنند وارد محیطی حرفه ای شده اند.

کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به آثار و محتوای این سایت، همینطور انتشار آن ها متعلق به شرکت الکتروویژن می باشد